Organizacija

Službe

Aktivnosti



ISLAMSKA ZAJEDNICA

1319666949_izdogovor.jpg

POMIRENJE NEMA ALTERNATIVU

Bez obzira na glasine koje se javljaju u medijima, svi članovi Mešihata Islamske zajednice Sandžaka kao i svi imami, profesori, vjeroučitelji, mualimi i hatibi, očekuju da će se na islamski, pravičan način sprovesti inicijativa za ujedinjinje, koje će biti najbolje za sve muslimane koji žive u Srbiji, a prije svega u Sandžaku gdje su problemi i najprisutniji

rijaset.jpg 

  
halalagencija.jpg
regionalna.png
fin.jpg
anadolijaa.jpg
aljazeerebalkans.png

Vrhovni Sabor


VRHOVNI SABOR Islamske zajednice je najviši predstavnički i zakonodavni organ Islamske zajednice Srbije.

Vrhovni Sabor islamske zajednice donosi Ustav i druge propise kojima se uređuje organizacija i djelovanje organa i ustanova Islamske zajednice, donosi propise o upotrebi zastave i znaka Islamske zajednice, daje smjernice za rad organa i ustanova i za upravljanje imovinom Islamske zajednice Srbije, donosi budžet i usvaja završni račun Rijaseta Islamske zajednice Srbije, osniva ustanove i fondove i odobrava osnivanje preduzeća i udruženja u Islamskoj zajednici Srbije, imenuje, premješta i razrješava dužnosti muftije, bira članove Rijaseta Islamske zajednice Srbije, imenuje i razrješava dužnosti generalnog sekretara Rijaseta i potvrđuje izbor i razrješenje direktora Vakufske direkcije, imenuje članove Ustavnog suda Islamske zajednice Srbije. 
Vrhovni Sabor Islamske zajednice Srbije sačinjavaju izabrani predstavnici iz Sabora sa područja Mešihata IZ-e Sandžaka, Mešihata IZ-e Srbije, MešihataIZ-e za Preševo, Bujanovac i Medveđu. 
Vrhovni Sabor Islamske zajednice ima predsjednika, dva potpredsjednika i sekretara. 
Predsjednika, potpredsjednika i sekretara Vr hovnog Sabora Islamske zajednice biraju sabornici na konstitutivnoj sjednici Vrhovnog Sabora Islamske zajednice.


VRHOVNI SABOR ISLAMSKE ZAJEDNICE

Član 71.
Vrhovni Sabor Islamske zajednice je najviši predstavnički i zakonodavni organ Islamske zajednice Srbije.
Vrhovni Sabor Islamske zajednice:
- donosi Ustav i druge propise kojima se uređuje organizacija i delovanje organa i ustanova Islamske zajednice,
- donosi propise o upotrebi zastave i znaka Islamske zajednice,
- daje smernice za rad organa i ustanova i za upravljanje imovinom Islamske zajednice Srbije,
- donosi budžet i usvaja završni račun Rijaseta Islamske zajednice Srbije,
- osniva ustanove i fondove i odobrava osnivanje preduzeća i udruženja u Islamskoj zajednici Srbije,
- imenuje, premešta i razrešava dužnosti muftije,
- bira članove Rijaseta Islamske zajednice Srbije,
- imenuje i razrešava dužnosti generalnog sekretara Rijaseta i potvrđuje izbor i razrešenje direktora Vakufske direkcije,
- imenuje članove Ustavnog suda Islamske zajednice Srbije

Član 72.
Vrhovni Sabor Islamske zajednice Srbije sačinjavaju izabrani predstavnici iz Sabora sa područja Mešihata , srbijanskog, sandžačkog i preševskog. Broj izabranih predstavnika iz Sabora sa područja jednog Mešihata je deset tako da Vrhovni Sabor broji ukupno trideset predstavnika.

Član 73.
Vrhovni Sabor Islamske zajednice ima predsednika, dva potpredsednika i sekretara.
Predsednika, potpredsednika i sekretara Vrhovnog Sabora Islamske zajednice biraju sabornici na konstitutivnoj sednici Vrhovnog Sabora Islamske zajednice.

Vrhovni Sabor Islamske zajednice može imati stalne i povremene komisije.
Predsednik Vrhovnog Sabora Islamske zajednice saziva sednice Vrhovnog Sabora najmanje dva puta godišnje.
Predsednik Vrhovnog Sabora je dužan sazvati sednicu Vrhovnog Sabora Islamske zajednice ako to od njega zatraži najmanje jedna četvrtina sabornika, ili Rijaset Islamske zajednice, ili Reis-ul-ulema.
Oglasna tabla
Lajkujte nasu facebook stranu da bi ste dobijali nase vijest
Oglasavanje

MULTIMEDIJA
VIDEO
  
Gregorijanski kalendar
Traženje nauke



Anketa
Aktuelne vijesti
Hadis

Rekao je Allahov Poslanik, 'alejhis-salatu ves-selam: "Prema ženama se lijepo odnosite, zaista je žena stvorena od rebra, a najiskrivljeniji dio u rebru je njegov gornji dio, ako ga hoćeš ispraviti slomićeš ga, a ako ga ostaviš ostaće kriv, i prema njima se lijepo odnosite". (Muttefekun alejh) Ovaj hadis upućuje na to da je "kavama" naređivanje na dobro na lijep način i odvraćanje od zla s nježnošću i blagošću, a ne na grub način.